torsdag 12 november 2009

Dagens att-göra-lista

Första natten hemma igen, blev inte så njutbar, som jag hoppats. Sovit väldigt illa och haft sådan spänningshuvudvärk. Vaknade vid halvniotiden med en tryckande huvudvärk och tänkte att en Broarna runt förmodligen skulle åtgärda detta. Men icke. Funderar seriöst på att ta en andra Broarna runt, bara för att.

Hur som haver, har duschat och stökat undan lite sedan Sollefteåresan. Fyllt i kassakortena och ser till min stora skräck att det kommer ge en väldigt yttepytteliten slant i kassan. Så, dagen ser ut som följer:
  • Skriva brev, ansökan, skriva ut kontoutdrag och lämna papper till Åsa
  • Ringa Folksam ang den förstörda maten i frysen
  • Panta flaskor
  • Kolla hos Tiimari efter saker att pryda IKEA-ramarna med, som Fredrik och Stefanie ska ha
  • Köpa fotsalva på Apoteket
  • Ta ut min trisslottvinst
  • Försöka bli av med huvudvärken
  • Catcha upp med Rickard på stan
Så ser min torsdag ut och hej hopp, jag har inte snusat på öl sedan förra tisdagen nu. Duktiga jag, men stackars lilla jag.

Inga kommentarer: