lördag 14 november 2009

Lördag och uttråkad

Det är lördag och det är kallt i lgh. Kollade termometern nyss och den visar på 19 grader inomhus. Det är ju lika kallt som hos päronen. Jag tycker alltid dom har kallt. Har sovit dåligt i natt igen och allt känns bara allmänt konstigt. Ni vet, en sådan där känsla, som man bara vill skaka av sig.

Jag är inte van att bara sitta hemma hela kvällarna och inte göra något, speciellt inte en fredag-eller/och lördag kväll. Det kryper i kroppen och det känns bara olustigt.

Är besviken dessutom också på en person och kan inte komma ifrån att det sticker till lite inom mig, när jag tänker på det. Men, tja, man ska väl uppenbarligen inte tro allt och förvänta sig saker.

Jag har dessutom jätteont i sidan. Är lite orolig, för sådana här kramper och så här intensivt har jag aldrig känt över levern tidigare. Eller inte på det här sättet iaf, som jag känner nu. Hjälper öl tro? =) =) =).

Nu ska jag iaf återgå till att ha förbannat, jävla, skittråkigt.

Inga kommentarer: