fredag 16 oktober 2009

Tröttsam fredag

Osminkad och helt ur form, men humöret är relativt ok ändå, trots allt som hänt denna veckan. Igår träffade jag Ida och tog en fika på Starz. Det va trevligt =). Måste göras om fler gånger, under mindre "stressiga" omständigheter kanske ;O). Har käkat några stekta ägg och druckit en stor kopp te. Gruvar mig för att bege mig ut i detta oväder, men måste väl. Blir iaf till att ta buss bort till VC, och inte promenad, som det var tänkt från början. I övrigt ser planerna för ikväll och helgen ut att bli väldigt lugna iaf. Tänkte försöka hålla mig lugn, då jag nyss legat på lassa och känner mig inte i sådär kanonform än. Eventuellt kanske det blir att ta några öl med Ida ikväll, beror på om hon får besök ikväll eller inte. Imorrn så lutar det åt endera lugn hemmakväll eller sluta upp hos Ida för fest. Har inte riktigt bestämt mig än ;O)

På återseende bitches ;O).

Inga kommentarer: