måndag 19 oktober 2009

Killar är skitstövlar ...

... men det är inget nytt. Det har jag vetat länge nu. Trots detta kan jag fan i mig gå i taket av ilska för hur killar beter sig och vad de tror i deras jävla små hjärnor är ok att tycka, tänka, säga och därefter agera mot oss tjejer.

Jag har under en veckas tid nu haft en egentligen jävligt menlös mailkonversation med en kille, via ett community. Där hela röda tråden verkar gå ut på att han vill över sin döda kropp, få mig att vända kappan efter vinden och bete mig enligt vad som är hans perfekta bild, av hur en människa ska vara.

Han har klankat ner på mig, hur jävla misstänksam jag är mot killar, främst, och att jag drar alla över en och samma kam. Jag är så arg att jag kokar på karljäveln och med slutorden: "hitta dig nån annan jävla brud att omvända, mig kommer du ingen vart med", så har jag blockerat idioten.

Inga kommentarer: