fredag 9 oktober 2009

Sömnlös natt

Sovit riktigt oroligt inatt, dels pga smärtorna, dels pga den där jävla mobilräkningen, som jag inte vet hur jag ska ha råd att betala och sedan tankarna kring jobbet.

Klev upp tidigt imorse, försökte skringa alla tankar och all smärta, så började dammsuga lgh. Men, fick för ont och blev för trött, så kröp ner i sängen igen, efter att alla dammråttor krypit in i dammsugarpåsen, såklart =).

Ska på Apoteket idag och hämta ut Diklofenaken, som den osynliga gynläkaren skrev ut igår. Det blir säkerligen hej-faderullan men dom tabletterna. Dels att jag blir dålig av dom, dels att de förmodligen också är starkare än de receptfria på Apoteket. Egentligen borde jag ta dom bara för att, så jag blir dålig och kan stämma hela den där jävla avdelningen.

Fredag, tja, vad ska man hitta på? Lördag, neeeh, ingen koll då heller. För att inte tala om söndag *suckar*. Får väl bulla upp med gosaker, cola, öl och sitta i min ensamhet och begrunda mina synder, från den gångna veckan.

Nu ska jag iaf försöka få någon ordning på mitt nyttvättade hår och slänga in sängkläder i maskinen.

Inga kommentarer: