måndag 19 oktober 2009

Lördagspartaj

Framåt lördageftermiddag mötte jag upp Rickard utanför glasbanken =). Därefter åkte vi upp till honom och checkade lite tv och sprättade öl. Fint besök i form av Herr Mank, entrade La Casa de Ricardo runt fem-snåret och kort därefter slöt Mia, Johan och Marika upp. Eftersom Rickards wii-spel kommit på att den inte skall samarbeta med mänskliga tingelser, så blev det "neger och president" för hela slanten. Men, skoj hade vi iaf =).

Framåt nattetid, så delades en taxi ner mot stan för att besöka Rex. Trots att våran väl sammanhållna trupp, splittrades halvvägs, så hade 4/6 väldigt trevligt iaf. Detta, trots att jag personligen tyckte att det var lite väl mycket i inträde och inte gärna flänger runt så mycket bland massa trängsel.

Söndagen bjöds på lugnare tempo. Jag och Rickard grodde ner oss i soffan framför massa filmer och framåt eftermiddagen intogs lite vin och öl. Planen var från början att bege oss till Mariehems Pizzerian för att käka där ihop med Mank, men så blev inte fallet. Mank och Johan dök däremot förbi framåt kvällen, lite luddiga av alkoholen =P.

Jag har ont över näsbenet igen, då jag sprang in i Rickards toadörr, som på något magiskt vänster for igen (tyckte jag iaf) då jag skulle gå in. I övrigt så har det sammanfattningsvis varit en mycket trevlig helg och jag hoppas Mank förärar oss besök oftare i fortsättningen ;O).

Inga kommentarer: