tisdag 13 oktober 2009

Efter regn kommer solsken

Men min himmel förblir evigt grå. Är fylld av olustkänslor och känner mig ensammast i hela universum. När ska oturen sluta förfölja mig? Kan jag inte få ha det liv jag alltid önskat? Leva med den jag älskar, komma hem från jobbet, somna bredvid hjärtat och veta att allt är som det ska. Jag önskar mig kärlek, att få vara frisk och att aldrig vara i ekonomisk kris. Ska försöka sova min sista natt på lassa och på något omöjligt vänster koppla bort alla tankar, känslor och saknaden.

2 kommentarer:

Emilia sa...

Man måste ha det riktigt dåligt för att kunna uppskatta när man väl får det bra! (försök tänka så, så är det lättare:)) Hoppas du mår bättre!!! Gonatt

Önblad sa...

Man prövas hela tiden. Irriterande men sant. Någonting ska du lära dig av allt elände. Vad vet bara du. Om inte annat så får du veta det när det väl är över. Livet bruka ha en tendens till att ge än alla svaren till slut så håll ut vännen. :-)
Kramiz!