lördag 3 oktober 2009

Pubrunda

Jag och Tony

Jag och Frank

Precis när jag hade tvättat av mig smink, borstat tänderna och gjort mig redo för att sova, så fick jag ett sms av Tony. Han och Frank var i stan och skulle göra en pubrunda. Givet att man hänger på då ... så gjorde mig iordning och begav mig först till Allstars. Därefter blev det en Erdinger på Lottas, därefter en P2 på Olles för att avrunda med chilicheese på Max. En mycket trevlig fredagnatt, om jag får säga själv. Så TACK för en trevlig kväll, Tony och Frank ;O). Måste göras om fler gånger.

2 kommentarer:

Erika sa...

Vad roligt =)
De är sig lika. Senast jag såg bröderna var väl på statt cover club. En trevlig kväll det också om man stryker killen som satt brevid mig som spottade vilt omkring sig när han pratade. Skulle ha haft ett lock för maten då =p

Lindsey sa...

Haha, minns du det fortfarande ... killen som sprutade saliv, så fort han öppnade käften *fniss*. Men, fy så skoj vi hade och fy så full jag blev.