fredag 30 oktober 2009

Furious friday

Styrketräning måste fan vara det optimala när man vill pumpa ur sig alla aggressioner man har mot saker och ting. Fast, i mitt fall hjälpte det föga idag, för jag känner fortfarande att det pyr lite rök runt skallen på mig.Vissa inser nog inte innerst inne hur jävla bra dom faktiskt har det, och jag undrar hur dom skulle klara sig på egen hand för en gång skull.

Jaja, inte ödsla massa dyrbar tid på personer som inte är värd det. Jag tänker inte heller skriva ett långt utlägg, utan håller det för mig själv. Hursomhelst, har stått och suktat efter två svarta klänningar på Gina idag. De blev kvar bägge två, då jag har vett att tänka på min ekonomi, även om det sved i min köptarm. Ville även ha en mascara, men även det köpet uteblev *suckar*. Har iaf handlat inför morgondagen, öl, cider och Asti till mig och en chipspåse till herrskapet som dyker upp hos Rickard imorrn. Borde sluta vara så förbannat givmild hela jävla tiden.

Nu ska jag iaf packa in saker i kylen

So long folks

Inga kommentarer: