söndag 11 oktober 2009

Lördagswii

Har kommit hem för en stund sedan, efter en helhelg hos Rickard. Började fredagskväll med öl, wii och wrestling. Precis så som jag vill ha det ... =). Underbart ... glömde till och med bort min migränliknande värk i skallen, som sprängt i en veckas tid nu.

Lördagen bestod av slappande framför tv:n fram till middagstid, då Freddelito, Johan och Marika dök upp för att joina mig och Rickard för mer öl och wii-spelande. Som ni ser på bilden ovan, så var jag en klar segrare ;O). Av de 6 gånger jag deltog så vann jag 5 ... hurrey.

Natten slutade dock pissigt för min del, då jag idiotiskt nog tidigare på kvällen tagit en Alvedon, mot alla principer för att lindra huvudvärken. Detta resulterade ex antal timmar senare i att jag som tidigare bekant, hamnade i krampanfall, skakade och hade så jävulskt ont i sidan att jag hade kunnat hoppa från balkongen. Dessvärre, så förstörde jag kvällen för övriga också (kände jag personligen) eftersom tanken var att dela en taxi ner på stan och gå på Olles. Blev tyvärr inget med den saken.

Imorrn är det jobb igen som gäller, och jag är så nervös. Men, jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra. Ska gå på Apoteket innan och hämta ut Diklofenaken, som jag inte tål att äta, men bara för husefridens skull hos Kvinnokliniken. Dessa ska jag för övrigt på återbesök på onsdag.

Söndagen har varit lugn och skön, som alltid ... =). Rickard brummade iväg på moppen och kom tillbaks med pizza, cola och bakelser ... yummie ... =P. Nu är jag åter på hemmaplan igen, har precis renbäddat sängen och ska ladda för en kommande 10-dagarsvecka på jobbet.

Inga kommentarer: