torsdag 22 oktober 2009

Tandvärk och summering

Kollade igenom massa gamla bilder igårnatt och kom över denna otroligt fina bild på Fillisen, sötpluppen. Det är taget från en utställning i Övik, där Carina fick agera handler ;O). Resultatet blev ukl 1kk HP BIR BIG-R med bedömningen: "17 månader mycket tilltalande typ. Härligt maskulint huvud. Pigg och alert i sitt uttryck. Välburna öron. Mycket bra överlinje. Välvinklad. Välkroppad. Visas i bra päls. Rör sig stabilt med bra steglängd. Bär svansen korrekt i rörelse. Trevligt visad". Saknar rödtotten massor, fast jag vet att Fille inte kunde få ett bättre hem än hos Camilla och André.

För övrigt så har jag varit på AF igen och verifierat arbetsgivarintyget från Uniflex. Hann tyvärr inte till soc, så får ta det imorrn.

Har lagningar som gått sönder på insidan tänderna mellan liksom, så det gör jätteont. Men, var fan får jag pengar till tandläkare, då jag har 300:- att leva på =(.

Nu ska jag iaf se lite tv och se menlös ut här hemma =). Kanske kolla runt på videoklipp, annonser och lite sånt. Har börjat få sådant sug efter vovve igen, men ska inte göra något förhastat denna gången. Dock, så har jag helt och hållet fallit för Amstaff eller staffe =). En ras jag gillar under många år. Eller, varför inte en Tollare igen, svårt att byta ras, när man väl fastnat för en ;O). Men, tillsvidare får jag hålla mig tillgodo med dammråttorna och blomflugorna ;O).

Inga kommentarer: