måndag 12 oktober 2009

Sjukvården tar priset

Jag har tappat räkningen över hur många gånger jag blivit dålig och fått mina krampanfall. Denna gången blev det ambulans upp till lassa. Som vanligt och som jag misstänkte innan, kommer dom inte göra något. Trots smärtorna, som för stunden lugnat ner sig, skickar dom hem mig imorgon. Diagnos: frisk, behandling: citadon och äppeljuice. Vad ska man göra för att bli tagen på allvar och få hjälp? Nu ligger jag och väntar på att citadonen ska verka, dvs, att krampanfallet återkommer. Funderar på att sticka. Tack för mig.

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Men tål du ens den medicinen då? Personligen tror jag ju mer på att ställa en diagnos och hitta orsaken till smärtan, inte bara maskera symptomen med mediciner. Att du var så dålig att du var tvungen åka ambulans upp har ingen betydelse alltså? Äppeljuice?!? Vad försiggår?