fredag 23 oktober 2009

Fredag, fredag, fredag ! ! !

Yeeehooo ! ! ! Det är fredag, öhm, ja, alltså, för en som är arbetslös, så borde fan alla dagar vara sig lika, och på sätt och vis är det fan ingen skillnad. Men, har man något inplanerat, oavsett veckodag, så självklart, då ser man ju fram emot just den dan. Det är ju den enda ljusglimten i ens numera rätt händelselösa liv.

Jag får skämmas som sov så länge idag och det känns, för huvudet är tungt och värker. Det är pissigt väder ute, men jag ska minsann ta tjuren vid hornen (finns ingen tjur i närheten), ok, ta mig själv, öh, det där lät också bara fel. Aja, skit samma =). Jag ska ut iaf på en Broarna och sedan pricka av en del saker på min to-do-lista på stan. Ska handla mat =). Hade tänkt göra min kyckling med det där gröna, som jag helt har raderat ur minnet nu =).

Ha en underbart skön fredag alla =).

Inga kommentarer: