söndag 4 oktober 2009

Lördagsgalenskaper

Behöver jag ens säga att jag haft en mycket trevlig lördag, återigen, som alltid uppe på Mariestrand. Sällskapet var få till antalet, men kvalitet framför kvantitet, heter det ju ;O). Blev wiibowling, öl och goda grapefruktgroggar.

Söndagen har ägnats åt god hemmagjord Pizza (Rickard, you're the the pro) framför "Bottom", wwe och film. Soffläge och allmänt lugnt och skönt, precis som jag vill ha det en söndag.

I övrigt har jag blivit störd av någon, som inte verkar förstå hinten med att jag INTE är intresserad. Det har messats och ringts mest hela helgen och jag har försökt hålla humöret uppe. Vill inte hamna i den situationen igen att ha någon efterhängsen typ efter mig. Been there before, don't want to go there again.

Nej, nu ska jag slänga ner mig i soffan och mysa för mig själv.

Tack till Rickard och Johan för en kanonlördag.

(Bildnotis: Johan och jag. Fråga inte vad som försigår på kortet)

Inga kommentarer: