måndag 5 oktober 2009

Måndagstrött

Ny dag och det innebär ny arbetsvecka. Jag har sovit grymt oroligt inatt och egentligen borde jag inte ha klivit upp så tidigt, men kunde inte förmå mig att sova mer. Det är så konstigt att jag alltid känner mig trött. Eller egentligen är det ju inte så konstigt, när jag inte får någon sömn om nätterna.

Ska äta något här hemma, sedan fixa matlåda och därefter bege mig till gymet. Får väl hoppas att jag inte somnar under axelpressen. Sedan blir det att jobba 13:30-22:15. Så, med andra ord, inte mycket till fritid på kvällarna denna vecka.

Är också less på människor, som uppenbarligen verkar sitta och vakta på en på msn. I samma stund som man loggar in på msn och listan med vänner radas upp, så ploppar vissa personer upp *suckar*. Snacka om att känna sig förföljd. Sedan finns det då dom som messar, trots att man har status "upptagen - ser på tv" eller liknande och sen blir dom sura för att man inte svarar. Vad är det med folk, alltså?

Jaja, dags att göra sig iordning iaf ...

(Bildnotis: Linnet är svart och det är inte en vit fläck i sidan, utan min bh som på något vänster lyser igenom *suckar*)

Inga kommentarer: