fredag 22 maj 2009

Visst var det oundvikligt

Jag har nu fattat ett svårt beslut och det skär i hjärtat på mig. Men, innerst inne, vet jag att det här är det enda rätta och att jag har fattat rätt beslut. Mitt liv är inte detsamma som förut och jag vill inte låtsas som att allt är bra, bara för att inte skada mitt eget ego. Du kommer att få det bättre hos någon annan. Men saknaden är redan nu enorm och jag hoppas att du kommer att förstå ... min älskade vän ... du kommer alltid finnas här, i mitt hjärta, glöm mig aldrig, för det kommer jag ALDRIG att göra ... //L+F

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Bannern blev JÄVLIGT SNYGG!!!!!!!!!!!!!! och har du sagt hejdå till vovven?

Anonym sa...

Skickar en kram lixom! om det kan hjälpa lite ialf!=)Mr Ö-vik!

Lindsey sa...

Fredrik: Fellini bor kvar hos päronen. Men, jag har gjort en annons nu iaf, som ska ut på min uppfödares sida till att börja med, får vi se sen.

Lindsey sa...

Mr-Övik: Tack för kramen, det hjälper lite iaf ... Vem är du anonyma då?

Anonym sa...

Halloj vännen!

Du vet att jag står bakom dej och det är tungt num men jag tror att du kommer att må bättre lite själv också när allt är klart...

Jag tycker att man tänker mer på djuren om man tar bort sitt eget ego och ser till vad som är bäst för djuret precis som du nu gör med Fille....

Var sak har sin tid och jag VET hur mycket du tycker om honom och att det är därför du gör det....

Kramar om hårt....
Reservmamman.....

jojjo sa...

vad har hänt?