söndag 10 maj 2009

Mobilspaning

Jag har mellan allt pluggande, suttit och spanat in mobiltelefoner från Nokia. Den jag föll först för, fick jag tyvärr släppa direkt, då den ligger på runt 17.500:-. En riktig dyrgrip med 18K pläterad utsida. Hittade istället två andra modeller som ser riktigt sjyssta ut.

Den första är (tror jag) en uppföljare till den Rickard har N85. Rätta mig om jag har fel. Modellen jag tittat på heter följdaktningsvis N86. och den ska vara i svart. Den andra modellen jag kikat på är en N97 och även den vill jag ha i svart.

(Ser att bilderna har kastats om och kanske inte heller kommer visas lika hos er besökare. För att förtydliga mig, den vita modellen med vertikal skjutlucka är N97, den modellen som ni ser både i svart och vitt är N86 och den guldpläterade modellen behöver väl ingen närmare presentation, givetvis är det dyrgripen, Nokia 8800 Gold Arte)

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Gold arte är inget tekniskt underverk precis.
Jag tror den fick runt 60% av 100 i mobil.se´s test, så det enda du betalar för är i så fall en - faktiskt - jävligt tacky utsida.
N97 verkar schysst men jag ifrågasätter storleken, så N86 skulle vara mitt val.

Lindsey sa...

Rickard: Vid närmare eftertanke ska jag nog inte ha nåt vråldyrt överhuvudtaget, när det kommer till mobbisar, med tanke på den behandling de brukar få under deras sambotid med mig ... =P. Men, det lutar mest åt N86, fast den har inte kommit ut i handel än.