lördag 16 maj 2009

Avslutniingsfest

Jag hade enormt roligt igår fredagkväll. Den började hemma hos Erika, där vi tjejer (Erika, Matilda, Marie, Lovisa, Helena och jag) förfestade lite. Runt 21 traskade vi (jobbigaste promenaden pålänge) upp till Jonas, där själva huvudfesten höll till. Som sagt, superkul och tiden rann iväg fort. Så, runt 01-tiden ringde jag och beställde en taxi, men i fylledimman, så beställde jag den till fel adress två gånger och tredje gången jag ringde in var växeltjejen skapligt irriterad på mig. Då lyckades jag åtminstone pricka in rätt gatunamn, men fel nr. Taxichaffisen var inte heller glad på mig. Tyckte jag var lite småaktigt, för han sa inte ens hej när jag hejade och klev in i taxin. Jaja, skitsamma, nu ska jag snart på stan och uträttade lite ärenden bla på boa. Här nedan följer lite trevliga partybilder från gårdagkvällen.

Festvärden Jonas till höger med bror Hans till vänster

Helena fixar med Simons hår

Danne och Patrik gör nåt mysko
Självklart ville även jag vara med på bild.

1 kommentar:

Erikan sa...

Det ser ut som ett glatt gäng =)