måndag 18 maj 2009

Trötter

Det har varit en sådandär konstig natt igen, med skumma drömmar. Jag har sovit dåligt och vaknat hela tiden. Det har inte blivit bättre utav att grannen poppade på fram till småtimmarna, och nu tidigt på morgonen har det poppats också. Börjar misstänka att det kanske är grannens loverboy, för jag hörde då HON gick på jobbet imorse. Såvida hon inte har ett enerverande spöke, som försöker gå alla grannar på nerverna.

Ska iväg och kopiera lite papper idag, försöka skriva ner alla viktigaste felsökningstermerna (till jobbet) och även hinna med ett axel och benpass innan jobbet (17). Suprprise, jag jobbar bara två timmar på torsdag, som ju är Kristihimmelfärdsdag, men jag får ändå betalt för 80%. Det är inte så dåligt det =). Vilket påminner mig om att jag nu ska tidrapportera, sätta igång en tvättmaskin och göra mig iordning.

Ha en trevlig måndag alla!

Inga kommentarer: