måndag 25 maj 2009

Apstressig dag

Det har varit tokmycket på jobbet idag och jag har knappt fått andas överhuvudtaget mellan samtalena. Sista samtalet drog ut på tiden en sisådär 30min, vilket jag kommer ta på övertid, självklart. Dagen har överlag gått riktigt pissdåligt också och jag försöker ladda för en (förhoppningsvis) bättre dag imorgon.

Gjorde ett försök till att varva ner efter jobbet, i form av en sushi-middag ihop med Rickard. Varva ner gjorde jag, men blev hundra gånger tröttare efter att magen mättats. Dock var sushins gudomligt god, som alltid. Var ett tag sedan jag käkade sushi nu så. Och sällskapet var det inget fel på heller, även om jag nog inte var något direkt vidare till sällskap. Gjorde ett ryck när jag kom hem, genom att dammsuga min pyttiga 35-kvadratare, så nu slipper fossingarna släpa på massa dammråttor.

Imorgon ska jag efter mycket om och men upp till Infektion efter jobbet och bli utskälld (kan jag misstänka) för mina pissiga levervärden. Ingen moralkärring behöver påpeka att jag får skylla mig själv, för det är jag fullt medveten om.

I övrigt känner jag på mig att det här blir en tung vecka, så jag planerar en "varva-ner-helg", då jag jobbar sent fredag och tidigt söndag. Möjligen en Afterwork mitt i veckan.

Dags att kojsa tidigt med en bok eller nåt annat meningslöst, som ändå inte kommer att få mig att somna.

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Aldrig fel på ditt sällskap :) Fick mig en powernap, så nu är tavlan inramad och tvätten tvättad åtminstone. Gillar din nya blogglayout! Sov gott!

Önblad sa...

Så du har också haft en tung början på veckan. Verka som att medborgarna är helt tokiga nu. Vet du hur det kan komma sig?

Kramiz!