onsdag 27 maj 2009

Galen onsdag

När jag kom till jobbet 06:45, trodde jag att samtliga på GN och B2 hade emigrerat, för det var inte en endaste liten levande varelse där. Men, jag placerade vacker mitt feta arsle på min bångstyriga kontorsstol och jobbade.

Jag ser dock verkligen fram emot nästa fredag, då det är inflyttningsfest här på Tullkammaren. Synd att jag jobbar då *muttrar*. Men, kanske hinner med att sno åt mig lite buffé och flytande substanser.

Imorrn jobbar jag 8:00-16:45 och tänker, tro det eller ej, krypa till sängs redan nu, då jag var ett vandrande lik imorse.

Avslutar med en liten härlig topp 3 lista. Låtar som jag aldrig ledsnar på och som ligger mig varmt om hjärtat.

Goodnighties all'ya



GoGo Dolls - Iris


Snow Patrol - Chasing Cars


Hobbastank - The Reason

Inga kommentarer: