lördag 9 maj 2009

Dålig natt

Bortsett från gårdagens trevliga kväll ute, så har det varit en riktigt jobbig och pissig natt för min del. Det har varit en sådan natt, som jag är allt för välbekant med, men ändå känns det så främmande. Konstiga drömmar har snurrat runt och mest varit en enda dimma och varje gång jag har vaknat har det varit med olustkänslor. En massa tankar har snurrat runt om personer i mitt liv, jobbet, framtiden och allt har kännts så bekant och så främmande på en och samma gång.

Saken har inte blivit bättre av det faktum att jag somnade först runt 04:30, då grannen slutade spränga sönder sina högtalare och partyfolket faktiskt började ge sig av hemåt, eller slagga över där. Tyst blev det tack och lov iaf. Nu har jag iaf klivit upp, outvilad, förvirrad och med en känsla i kroppen, av att vilja fly. Bläää, jag hatar verkligen sådana här nätter/dagar.

Inga kommentarer: