fredag 22 maj 2009

Trött men sugen

Är så otroligt trött och urpumpad att jag kommer ramla omkull snart. Ändå är jag uttråkad och göralös och känner att jag nästan klättrar på väggarna. Sedan blev grymt sugen på massa gosaker, en iskall, fruktig strawberry daquiri med massa krossad is i, chokladmousse med hallon och ja, listan kan göras lång. Dessutom så mailade våran gruppchef ut att det serveras kokosbollar på våran avdelning idag ... just idag då jag INTE jobbar, why, why, why?

Inte en människa som vill svara i telefon när jag ringer heller. Var fikasugen, men jag får väl sitta här själv hemma och ruttna då ...

Ha en trevlig fredagkväll alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade telefonen på ljudlös och sedan så dog den :(

Lindsey sa...

Sus: Det är lugnt =). Jag sysselsatte mig med andra saker =). Bla göra ny banner till min blogg, som synes =). Kram kram