tisdag 19 maj 2009

Nu ä nä natta

Är otroligt nöjjd över min prestation under dagens arbetspass. Haft trevliga samtal och kunderna har varit över förväntan nöjda. Tom haft en normal mobkonversation med mamma också, vilket inte tillhör det vanliga livet =). Hoppas på en ledig dag imorgon, för jag känner att jag kommer att få hjärnblödning snart. Tur att man har såna kalashärliga arbetskompisar.

Hämtade min nya omgång med Herba, uppe hos Rickard idag, innan jag gick till jobbet. Jag måste säga att denna med tropisk smak var helt jäkla kanonsmarrig. Dock vet jag inte vad jag kan byta ut och blanda med istället för mjölk, då jag har haft probs tidigare med att bli hård i magen av för mycket mjölkdrickande. Känns som att de tidigare choklad-soja-drycken skär sig med tropical.

Nej, kojsa nu och vänta på det värsta, att Emil ringer tidigt imorgon och ska ha mig att jobba 06:45 imorgon ... då kommer jag garanterat att vara som en vandrande zombie.

Inga kommentarer: