måndag 18 maj 2009

Första dagen avklarad.

Så var första arbetsdagen avklarad och jag vet att de andra i gruppen delar min åsikt, då jag säger att det har varit en mycket tuff första dag. Inte alls så lätta samtal som man trodde och det kändes som att man fick fråga saker konstant. Jag tycker ändå, för att vara min första dag, att min samtalstid i snitt (utan efterarbete) var relativt ok. Så, den kommer nog bli kanon då jag kommit in i arbetet mer. Känns som en hård utgång iaf, då vi idag bara skulle ta tre delar av samtliga som vi ska supportera sedan. Men, då är vi nog proffs istället i nästa månads slut *ler*. Blir lite extra klirr i kassan också på lönen, då jag åkt på att jobba extra timmar under Kristihimmelfärdsdag. Dags att krypa till sängs nu iaf. Sov gott sötnötar.

4 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jättegrattis till första arbetsdagen! Kämpa på resten av veckan, jobbet går ut på att gå från klarhet till klarhet. Puss!

Önblad sa...

Härligt med extra klirr i kassan. Det är aldrig fel.
Kramiz!

Lindsey sa...

Rickard: Tack tack =). Jag känner mig hyffsat nöjjd ändå, för att ha varit första arbetsdagen. Idag ska jag kleta fast roliga lappar på min skärm vid min plats =).

Lindsey sa...

Önblad: Ja, det är det =).