måndag 4 maj 2009

Undertaker nytt

Behöver jag säga igen att jag är galen i Wrestling, och det är få som delar mitt intresse. Så, det är väl bara en person, som har något form av intresse att läsa de inlägg som berör Wrestling (Rickard). Här kommern nyheten, som jag hittade precis, då jag satt och läste igenom dagens nytt på wrestlinginc. The Undertaker kommer mest troligast att vara borta på obestämd tid, pga av operationer av knä. Dessutom så är det osäkert även hur Jeff Hardys framtid kommer att se ut. Därav har man lagt fokus på CM Punk, vilket nog inte undgått att missa, iaf inte om man följer Wrestling-världen. Artikeln finns här

2 kommentarer:

r1ll0.blogspot.com sa...

Jeff Hardy är väl en sak, men om Undertaker försvinner så kommer det att bli tomt. Han börjar väl iofs bli till åren kommen så det vore väl ingen chock om han försvann eller åtminstone tog en rejäl timeout om han nu är skadad.
Hulk Hogan är ju betydligt äldre och han höll ju på fram till för bara några år sedan, så vi får hoppas på samma långa karriär för the Deadman.

Lindsey sa...

Rickard: Jo, jag känner samma sak som dig. Jag hoppas bara innerligt att Undertaker håller i sig och blir kvar tills nästa Wrestlemania (26). Vore ju trist om han inte är med då och det skulle som sagt tidigare vara superkul att få möjlighet att åka och kika LIVE =).