tisdag 12 maj 2009

Jag hatar allt

  1. Jag är så förbannat irriterad på att det nu sällat sig fler personer till kategorin "snokare" i min blogg. Så, jag har lagt iväg ett mail till supp här att de ska införa password-tjänst, så att jag välja att lösenordskydda delar eller hela bloggen.
  2. Jag har sjunkit till botten vad det gäller alla dessa förbannade certifieringar och självförtroendet kunde inte bli sämre.
  3. NUS kan köra upp nåt i sina feta arslen. Noll empati = noll service.
  4. Jag håller på att dra på mig en förkylning, lagomt nu tills jag börjar jobba.

Nu ska jag gå ut och sparka in några dyra glasdörrar, svära och försöka genomlida tisdagen. Så deprimerad som jag känner mig nu, kommer jag fan tömma allt jag har i drickbar väg hemma imorrnkväll, samtidigt som jag grottar mig i en förbannat massa papper. Och jag vill INTE höra ett jävla ord från nån endaste präktig moralnisse om att jag borde inte dricka, borde inte göra si eller så. Det är en jävla massa saker man egentligen inte BORDE, men vem fan håller sig till samtliga principer 100%? Inte en endaste jävla människa, så håll käften ! ! !

Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så rätt...de flesta vet vad man borde göra men gör i alla fall tvärtom. Kommer det sedan moralpredikare och säger vad man ska göra eller inte så blir det bara tvärtom. Man har sina sämre och bättre dagar och har man vänner som vet när man ska tala och när man ska tiga är det guld värt. Ibland när man är som mest nere behöver man inte höra moralpredikningar utan bara ha en vän som lyssnar eller bara finns till.

Jag är nog en av "snokarna" men inte av nyfikenhet, för jag känner inte dig. Jag hamnade här av en slump och gillade din blogg och blir berörd av den. Du är fantastisk på att skriva. Du ska tänka att du är DUKTIG och du KAN. Du är unik och det ska du vara stolt över.

Jag önskar dig en bra dag och att du känner dig bättre nu. Tänk bara att du KAN, du är DUKTIG...! Lova mig det.

r1ll0.blogspot.com sa...

1. Bra idé till en funktion.
2. Du kan detta med datorer och teknik mycket bra och du är definitivt bättre än flertalet som börjat jobba, och de tycks klara sig bra.
Du kan säkert de system du behöver, speciellt eftersom du engagerar dig och visar intresse utöver vad som krävts vilket tar dig långt. Du har åkt dit på några certifieringar, so what? Du och din tidigare erfarenhet kommer behövas så ge inte upp!
3. Det kunde varit värre, det kunde varit Skellefteå lasarett.
4. C-vitamin: 19,50 på ICA alt dubbeldosera de från Herbalife.
De nya produkterna har precis kommit så de är bara ösa på.

Utöver det så är det after work på Mariestrand som gäller imorgon. Peace out!

Lindsey sa...

Anonym: Det är alltid trevligt med nya bloggbesökare och det är roligt att jag kan tillföra något också =). Din kommentar värmde och gjorde mig på bättre humör ikväll =). Tack och välkommen åter.

Rickard: Hela dagen har varit åt helvete. Men, det blev lite bättre efter certen, men sen sjönk jag till botten igen. Se mitt senaste blogginlägg.