fredag 29 maj 2009

Solig fredag

Jag har fått en hel del gjort denna fredagmorgon. Städat upp ordentligt i lgh:en, dammat av möblerna och plockat ihop alla Fellinis saker, utifall att det blir så att Camilla och hennes fästman fattar tycke för min go-plutt.

Ska bege mig till gymet här om en kort stund och därefter blir det att luncha med Go-Sus. Försöker att inte tänka på att jag tyvärr blir tvungen att sitta på jobbet mellan 13:15-22:15 ikväll. Det blir fantastiskt spännande att se hur ypperligt bra det kommer att gå att å ena sidan höra kundernas rabbel i headsetet och å andra sidan höra dunka-dunka utanför fönstret.

Blir tidigt upp imorgon med *suckar*. Camilla och hennes fästman kommer och hämtar upp mig runt 9-tiden. Då åker vi neröver till Sollefteå och tittar på Fille. Vi ska dock försöka vara hemkommen i Umeå igen till middagstid. Sedan väntar jobbar för mig söndag 9-17:45, så ingen rast och ingen ro för min del.

Ser fram emot en "lugnare" vecka, den kommande, om det nu är möjligt. Och jag hoppas jag får möjlighet till någon öl, eller två, eller flera till veckan =P.

Ha en trevlig fredag och helg alla

Inga kommentarer: