söndag 17 maj 2009

Sammanfattning av helgen

En mycket trött och seg Linda begav sig upp till Rickard igår, lördag, efter att ha uträttat nödvändiga ärenden på stan (bla öl och tilltugg). Jag piggnade till relativt fort, efter en promenad med Rickard bort till Mariehems C för att inhandla ingredienser till den planerade Sangrían. Smakade gudomligt gott och dessutom spöade jag (bortse från den andra omgångens förlust) Rickard i Yatzy. Vi var båda ense om att nästa gång blir det en dubbel sats. Då de två futtiga tillbringare vi hade räckte "endast" 3 timmar (tror jag). Blev att kika på lite wwe därefter och framåt 21 så kom Storollon förbi, för att ansluta sig till ESC-juryn =). Hade en mycket trevlig lördag.

Idag, Söndag, har det bara varit att slappa och slöa. Jag och Rickard grillade och kollade mer wwe. Nu är jag hemma igen och tänker kojsa, för jag är så grymt trött. Jobbar 17-22 imorgon, så önska mig lycka till på min första och riktiga arbetsdag, efter tre hårda utbildningsveckor.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll alla
Over and out
L

1 kommentar:

Petra sa...

okey vad mysigt :)
har du gjort i helgen då?
jag kommer tillbaka till stan så du kan vara lugn;) haha puss!