måndag 3 december 2007

Sleepless


Det börjar kännas nu att man har sovit ganska dåligt. Hade väldigt svårt å hålla upp ögonlockena idag på jobbet. Det liksom stack i ögonen och huvudet va jättetungt. Går å rastlös i väntan på svar från alla de företag jag sökt jobb hos. Lite glädjande att jag fick ett brev med posten idag, att Distriksveterinärerna fått min ansökan iaf. Sen fick jag för en stund sen även mail från Manpowers rektryteringsansvarig Mariann Landin, att dom blivit lite försenad med processen. Hoppas hoppas så innerligt att jag får nåt jobb. För jag vill verkligen flytta IDAG.

Fellini fick en ny leksak idag, en gräsand i plysch och den piper. Det första han började me va såklart att slita loss det vita fluffiga runt halsen på stackars anden. Så, får väl se hur länge den håller sig i sin helhet *s*. Ekorren höll ju sig tappert under hela Fellinis valperiod. Ja, den finns fortfarande kvar, men den ser så förskräcklig ut att jag vågar inte ha den framme ;O).

Gått ner till 47.8kg nu. E sååå stolt över mig själv, men vet att jag kommer gå upp dom igen, under de dagar jag spenderar i Sollefteå me päronen *suckar*. Håller ju så stenhårt på min diet numera å motionerar varje kväll plus 2 ggr på helgerna. Det e så kul när man ser att det ger resultat.

Mindre än två veckor kvar till Stora Stockholm. Fick idag hem informationshäfte, samt startnummer för tävlingen. Känns skönt att jag slipper ställa för en gångs skull. Ingen som vill se en sötsur halvdallrig sushi springa runt där ... *asg*.

Ska se klart CSI nu ... hej hopp alla.

Linda

Inga kommentarer: