torsdag 13 december 2007

The Phonehouse - you phone your way

... Yeah sure. Att vi ska stå för allt det vi lovar gentemot kund, det börjar jag faktiskt betvivla numera. En go vän till mig hade knas me sin nya SOEK850. Självklart ställer lilla jag upp å hjälper honom, eftersom han e så underbar, men även för att han köpt telefonen på Phonehouse, och jag själv sitter på huvudkontoret. Kan säga att the i Ume-butiken inte va speciellt tillmötesgående *suckar*. Märks att i butik kränger dom mer saker å tänker på sig själv före kunden. Hoppas att jag va till nån hjälp iaf. Tyckte iaf till butikschefen att dom fick allt lov å ersätta my dearest friend ;O), me ny lur, eller nån form av kompensation. Nu funkar telefonen iaf ... få se hur länge tills nästa gång ... eller hur hjärtat? ... *ler*. Du får komma till mig nästa gång det ska handlas ... om jag börjar i butiken i Övik .... =P. Då ska du få den bästa tänkbara servicen *s*.

Går igenom gamla låtar på min laptop. Tittar bort mot skrivbordet där mitt stationära åbäke inklusive plattskärm står å samlar damm. Måste dra över resterande ca 15GB musik ... Å det kan jag tala om för er kära läsare, de e inte gjort i en handvändning när man har ett 256MB USB - stick ... *suckar stort*. Hursomhelst snubblade jag över denna otroligt grymt sköna ballad, vars video ni kan beskåda längst ner i detta blogg-inlägg.

Avslutningsvis präntar jag ner nåra rader:

I will protect you and respect you and be all you need. And when you reach for love you'll only need to reach for me. These arms will never let you down. They're staying around, I'll walk with you through every storm
I'll keep you safe, I'll keep you warm and you'll have no doubt. You're the one i'm living for. From the heart

Inga kommentarer: