söndag 23 december 2007

Dan innan Julafton

Nu har man avverkat en dag i lilla Sollefteå och det går bara fin fint. Jag e ytterst tacksam att jag har msn i mobilen, nu när jag inte kan surfa så mycket på min laptop. Sitter just nu på brorsans lilla lappis, eftersom han har mob.bb. Finns en person som jag saknar å prata me på msn ... *suckar*. Men, alltid glädjande när det dimper ner nåt sms då och då från honom ... *ler stort*. Ska ta en 5 minutare me Fille-Pille igen. Han har verkligen ont i benet som e nyopererad ... =O(.

Kvällens text (med tanke på att det nästan e jul å allt):

I won't ask for much this Christmas
I won't even wish for snow
And I, I just wanna keep on waiting
Underneath the mistletoe

I won't make a list and send it
To the North Pole for St. Nick
I won't even stay awake
To hear those magic reindeer click

Cause I just want you here tonight
Holding onto me so tight
What more can I do
Oh baby, all I want for Christmas is you

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till alla trogna bloggläsare

Inga kommentarer: