torsdag 6 december 2007

Ingen torsdagsfrukost

09:39
Besvikelsen e stor bland oss hungriga admin-nissar. Det va ITavdelningens tur å köpa å fixa frukosten, men ne-ne, no breakfast served. Dom sket i'ne. Jalla skit-piss-människor. Linda e arg nu å tänker gö uppror ... va fan liksom. Här har man gått å väntat å längtat. Lyssnar på lite musik, samtidigt som jag reggar ordrar, 34 more to go, piece of cake. Delar me mig av en (enligt mig) genom tidernas mysigaste låtar. Många tårar har fällts till den genom mina dagar. Just lööööv it. Mer uppdatering kommer kanske ikväll.

15:25
Jao, så var'ne snart kväll igen då. Tror jag håller på å bli sjuk eller nåt. Känner mig lite skum i halsen å i huve. Får väl se om'ne bryter ut. Hittade en till video me en go klassiker, som jag kände att jag måste dela me mig. Tror jag ska plocka fram min gamla Def Leppard-skiva. Fast ... shit ... har ju stuffat ner allt i banankartonger =P.

Inga kommentarer: