onsdag 28 november 2007

Äntligen snö

Men seriöst alltså. Va e det för fel på mig? Nu får jag ju skämmas som inte har uppdaterat bloggen på typ evigheter. Erika, du måste ju säga till mig på skarpen när det blir såhär. Annars ser jag väl inte röken av den där underbara Corvetten *dreggel*.

Jag har sökt massor me fler jobb i Övik och inte fått nåt svar än från nåt. Dessutom har jag blivit erbjuden ytterligare en tjänst på mitt jobb *suckar*. Kunde inte de här erbjudnande ha komme liiite tidigare än precis nu när jag bestämt mig för å flytta upp till Foppaland igen.

Fellini skäller lite på nätterna fortfarande, som förut, då han drömmer nåt. Men det kan jag stå ut me. Svårt å träna bort en sån sak me. Som å säga till nån som pratar i sömnen å låta bli. Han e så gullig Fille Pille. Snart utställningsdags också på Stora Stockholm. Har sett fram emot den här utställningen länge nu, fast inte lika mycket som World Dog Show, som går av stapeln sommaren 2008. Imorrn fyller Fellini å F-kullen 1 å, så om jag glömmer det. GRATTIS i förskott till alla i kullen.

Ska se klart tv nu ... Höres

Pussen å kramen på er snuttisar

Inga kommentarer: