onsdag 5 december 2007

Vad vore livet utan vänner

Gamla goda tider. Kårfest i Kårhuset, Övik, samma hus som O'Learys. Det där var tider de. Från vänster, Francine, Dell, Lilla Jag me en grogg gjord på Passoa, Trocadero och Absolut. Sen Carmilla som liksom hamnade lite ur bild =P. Kul som fan hade vi iaf.

Måste säga att jag har världens mest underbaraste vänner, som ställer upp i vått och torrt. Erika, finns ingen finare än dig. Förtjänar inte din vänskap, för så många gånger som du ställt upp på mig. Älskar dig gumman över allt annat på jorden. Tack för att du finns i mitt liv. Carro, go'gumman min, som alltid får mig att skratta genom dagarna. Så gla att vi hittade varann, för livet vore inget utan dig.

Vill även säga "TACK" Lina, för att du erbjuder dig husrum hos dig. Blir rörd när det finns så omtänksamma å fina människor som du. Känns trist att vi inte komma kunna ses så mycket, nu när jag flyttar upp igen. Men, vi får väl mötas upp, när jag tar nån tripp åter till Estocolmo.

Min goa kille (den fyrbenta) har börjat mopsa upp sig. Precis som människokillar, har han börjat få skapligt me självfötroende å tycker minsann att HAN e störst, bäst å absolut snyggast. Som me människortjejer, så tycker inte alltid hundflickorna att han e lika imponerande *s*.

Imorrn e'ne frukost på jobbe i sedvanlig ordning runt sisådär 08:45. Vi i admingänget e alltid först på plats, såna glupska lejon som vi e *ser oskyldig ut*. Tyck fan i mej att dom får slå på stort nu den här torsdan, för de sista gångerna har'ne varit väldigt fattigt me urval på det höga dokumentskåpet, där frukosten brukar stå serverad. Eller, för fan, det kanske e våran torsdag å fixa frulle. Lär väl se imorrn.

Ska fortsätta här nu ... Puss på er alla och tack för att ni finns i mitt liv ... behöver inte nämna några namn. Ni som känner er träffade, ta gärna åt er ... ;O).

Linda

Inga kommentarer: