söndag 30 december 2007

Trött som en gris

Lite trist att jag inte kan sitta på egen lappis, så jag kan lägga upp bilder. Men, det här får väl funka tills vidare. Kollat lägenheter idag igen. Börjar nästan känna mig smått desperat. E tom beredd å ta den lgh som Öviks City Hus har, men inte ens dom får jag tag på. Tror tom att det e samma hus som jag bodde i första gången jag bodde i Övik. Kan ju funka ett tag iaf. Om inte hyresvärden Ann-Sofie komma ihåg mig sen sist, då e ne nog kört ... =P. Ska ringa igen iaf på onsdag då Nyårshelgen e över. Ska även ringa runt till alla andra ftg i stan å höra om dom fått in nåt. Hoppas också att jag verkligen FÅR ett jobb från Outo Kumpu. Dom får väl ta å hitta på nåt nu lite snart, som passar mig. Jobbigt å gå i all evighet å bara vänta.

Haft en mycket vaken natt i natt ... men medger att jag e djuriskt trött nu .... somnade runt 06:30 ... zzzzz .... men det va ne värt .... Gissar att DU sover nu, eller hur ... andra måste ju ut me vovven ... ;O). Ska som sagt även beställa soffan som jag tittade på hos Mio. Ringer dom på onsdag och beställer. Helt kär i den ...

Klockan 11 ska jag träffa Therese å träna me henne å Tova. Fellini får ta ne lugnt. Men jag brukar hjälpa Therese lite ... Igår va jag över hos henne (vi bor grannar, nu när jag e hos päronen) och hjälpte henne me kontaktövningar, och visade hur klicker funkar. Tror hon fastnade lite och också ska prova klicker. För Fellini har ne vart super. Han e klickertränad fullt ut sen 9 veckors ålder.

Nu blir ne lite fika i köket.

Erika .... du e skitsnygg .... passa på å njut av ledighetsdagarna å gö allt oanständigt, för sen komma ju jag och härjar en tid framöver. En sisådär nåra år eller tio ... ;O) ... *s*.

Puss puss till samtliga som förtjänar ne

Linda

Inga kommentarer: