fredag 21 december 2007

Last day at work

Kort uppdatering och det sista på ett tag om jag inte kommer åt internet hos päronen. Bjudit admingänget på fika idag, eftersom det var min sista dag på jobbet. Blev lite rött vin, cola, julmust, kex, camembert, brie, nötter, after eight sticks, pepparkakor, lussebullar å digestivekex.

Ska packa ihop mina saker å sen bege mig in till stan. José började tjaffsa direkt han kom hem ikväll, så pallar seriöst inte me honom längre. Kära bror lovade att jag fick sova i hans och fruns lägenhet i stan, så har redan deras nycklar. Så åker dit ikväll, så jag får lite lugn å ro.

Skrivit en dikt, på personlig begäran från en underbar person i mitt liv. En otroligt fin vän och person på alla tänkbara sätt ... Hope you like it ... ;O).

Glittrande ögon, läppar som ler.
Hjärtan som slår och önskan om mer.
Pulsen ökar med varje andetag.
Du betyder mer dag för dag.
Så, ta min hand, låt framtiden se.
Ta mig i din famn, se vad mötet kan ge.
Kanske förblir vi vänner ändå.
Men kanske där finns plats för två.
Hur än ödet vill, är jag glad att jag träffade dig.
Jag hoppas och tror att du känner samma för mig.

Inga kommentarer: