söndag 16 december 2007

My new love

Tiiitta ! ! ! Linda e så lycklig nu. Var på stan å käkade lunch me en kompis här nere. Hon heter också Linda. Sedan tog vi en sväng in till First Feet och till nedre plan där Din Sko finns. Har tittat på dom här skorna förut, men inte idats prova dom, då de ser smalare ut än de läderstövlar, jag haft i bloggen förut och varit helt kär i. Döm om min förvåning när jag faktiskt fick igen dragkedjan hela vägen upp. Självklart köpte jag dom på studs. De har kostat 1180:- och nu reades de ut för 550:-. Klart jag slog till. Skulle ha ångrat mig annars. Så, jag e alldeles lyrisk nu. Mindre skoj kan nämnas att jag blev av me mitt SL kort. Känns surt såhär endast 1 vecka kvar till jag flyttar å kortet gick ut den 26:e dec. Så, nu måste jag köpa ett 7 dygns kort istället ... *suckar*.

Utställningen igår gick väl inget vidare. Men, det behöver vi väl inte nämna igen. Var däremot på Stora idag igen, men utan Fellini. Kollade på Bullarna (Bullmastiffs) som ställde i Hall A. Marcus var där, då en av hans valpköpare hade me sig en vovve som skulle ställas. Dom e så otroligt söta Bullarna ... trots sin storlek ... Å svansarna viftade hela tin.

För att göra det tydligare, från mitt föregående blogginlägg. NEJ ERIKA, den heta pussen var inte till DIG ... *flinar*. Du kan få en HÅNGELPUSS istället me tunga å allt ... *asg* ,,, Fan va vi e roliga du å ja ... Love you babe. Snart blir du ALDRIG av me mig ... då komma du önska att jag stannade kvar i Estocolmo.

Linda is signing out for today

Ciao

P.S. Till "R", paketet skickas imorrn istället. De tog tydligen inte emot de på Centralen där dom gjort förut ... *Suckar*. Men, paketet e iaf fiiint inslaget i skopåsar, tidningspapper, fler påsar osv .... allt för att det ska fraktas säkert ... Puss. D.S

Inga kommentarer: