onsdag 19 december 2007

Packar det sista - 2 dagar lvar

Som ni kan beskåda av bilderna ovan, så e det ett rejält flyttlass som lämnar huvudstaden imorrnkväll. Och det ni ser i bild e endast en del av flyttlasset. Resterande finns i sovrummet. Jag har packat, å vikt kläder ända sen jag kom från jobbe. Fellini har tittat jättemycket på mig ikväll, och uppskattar absolut inte förnedringen han tvingas utstå med tratt. Men visst ser han väl söt ut *ler*.

Imorrn ska jag ringa Outo Kumpu igen och hoppas, eller rättare sagt kräva ett svar angående eventuellt jobb hos dom. Hoppas, hoppas så innerligt och jag skulle f-n springa naken härifrån till jobbe om jag fick jobb hos dom. Även kollat mer på lgh:er. Bla försökt ringa UPR, som har en 1:a, som Carina hade från början. Men, jag får aldrig tag på den gubben. Även varit i kontakt me en kille som har en studentlgh i Apotekshuset. Den kanske jag kan ta om man får ha hund där.

Dags för sängen å sussa sött nu ... även om jag inte behöver nån skönhetssömn ... ;O).

Kvällens text:

I walk but you can run through fire
I search for reasons and baby you inspire
And when you're feeling like you can't go on
Don't you know you never walk alone
I'm gonna stand by your side now
Kiss all your tears away tonight
You can stay in my arms now
I'm gonna make you believe again
I wanna look in your eyes now and see you smiling again

Inga kommentarer: