lördag 15 december 2007

Hund 2007

Galen, hyperaktiv, uppstressad rödtott i ena handen. Stor tung ihopfällbar resestol över höger axel å minusgrader. JA, kan dagen inleda bättre? Knappast. Snubblar fram över asfalten från Älvsjö station ner till mässan. Klarar mig genom att skutta (om än något flodhäst-liknande) över en hundbajshög, som placerats precis där Linda e tänkt att gå.

Fellini sköter sig som vanligt INTE inne i utställningsringe. I know, har mig själv att skylla, som inte tränat så helhjärtat på detta. Domaren ger en 2:a med kommentar att Fellini i dagsläget inte var i bästa form.

Med påtryckning från en viss snygging, som tycker att jag borde le mer, kommer här en bild, på en leende och mycket FUL flicka ... huuuuga. Hatar när jag ler. Men, hoppas att hjärtat e nöjjd nu ... ;O). Den där träffen ... kan jag se mig i stjärnorna efter detta utvikande ... =P.

Blir till att besöka utställningen imorrn me, men utan Fille-Pille. Ska kolla bara på Bullmastifferna å se om jag hittar nåt å köpa. Avslutningsvis präntar jag ner nåra rader, som vanligt. Tror nog att den person raderna e menade till, lär känna sig träffad ... Puss puss till mina allra bästa vänner, Erika och Carro. En extra het puss till ... you know who ... ;O).

I wanna know you better
Let's spend some time together
I wanna be what's on your mind
Look in my eyes, they're calling

(Def Leppard - Now)

Inga kommentarer: