onsdag 12 december 2007

Inte länge kvar

Jag trodde aldrig att det fanns personer, som skulle visa sig vara a match made i heaven, nästan iaf. Någon man kan prata med om allt. Erika förlåt, men jag tror att jag hittat min manliga version av dig. Men ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta. Du är och kommer alltid vara den som ligger mig varmast.

Men, det känns som att det e nåt särskilt det här ... som om vi känt varann i all evighet. Den personkemi som finns emellan e nästan för bra för å va sann. Jag hoppas, tror och vill att vi en dag ska mötas face - to - face för att se om där finns något att kanske bygga vidare på. Vem vet, men just nu e han en väääldigt fin vän för mig. Hoppas det inte tolkas fel. För han e ju väldigt upptagen ... konstigt vore det väl annars *ler*.

Men, med den blicken å dom otroligt vackra ögonen, det där retsamma leende och den mest underbaraste röst jag nånsin hört. Lägg därtill att han ser va som finns på insidan ihop med det yttre å inte e sådär ytlig som de flesta andra killar. Ja, va gö en hjälplös flicka då? Svårt å låta bli.

Fellini å jag har tränat ikväll. Vi varvade koncentrationsövningar med kvällspromenaden, som tog drygt 1 timma å 10 minuter nåt såntdär. Han va verkligen uppmärksam och vaken. Duktiga lilla killen min ... den enda killen i mitt liv just nu ... men vem vet va som händer framöver ... *ler hemlighetsfullt*. Blir bad för Fellini imorrnkväll tror jag. Tar nog me honom på jobbe på freda, så han inte behöver skita ner sig så mycke, om han skulle va på dagis. Det e ju utställningsdagen me stort D på lördag. Får inte glömma ta me allt, reg.bevis, nål, nummerlapp, stol, filt, vattenflaska, koppel, borstar m.m m.m. JO, åsse funktionsbeskrivningspapperen till Carina å Lina.

Linda is signing off with a secret smile on her lips. Someone may be in her dreams tonight

This Moment

Inga kommentarer: