fredag 14 december 2007

1 vecka kvar

06:00 Mobilen ringer ilsket. Vakna, vakna, vakna. Förbaskat också, å jag som drömde så underbart sött. Hasar mig upp med Fellini nosandes längs mina fötter. Usch, jättekallt på golvet å så förbaskat sandigt ... jomenvisst. Hundar skitar ner dom me.

07:40 Pontus står å väntar på Saltsjöbanan. Kärt återseende för honom å Fellini, som verkligen älskar Pontus. Han e nåt speciellt, för Fellini älskar ingen så mycket som Pontus. Känns vemodigt att han ska sluta på tisdag *suckar*. En rktigt fin vän har han bleve för mig. Men vi har lovat att hålla kontakten. Han och hans tjej ska ju ut å resa i 3 månader eller nåt. Först USA å sen Thailand.

11:30 Lunch time, och för en gångs skull unnar jag mig en pasta på Tutto Italiano samt en äppeljuice. Smakar gudomligt gott. Fellini fick smaka nåra bitar me, sen rapade han. Äckelhund.

17:08 Med ett nöjjt leende på läpparna lämnar jag Phonehouse huvudkontor för denna vecka. Satte dagsmål på mig imorse, och det var att oavsett om jag fick hjälp eller va själv, så skulle jag göra samtliga ordrar som låg i systemet Wipcore. Det var 126 ordrar när dan började. Jag lämnade jobbet me 5 ordrar kvar. En bra prestation, anser jag.

Just nu Snackar på msn me ... *ler sött* ... NÅN. Måste packa ihop alla saker inför imorrn. Utställningsdagen, å jag hoppas att Fellini får nåt bra sagt iaf av domaren. Vet att dom kommer klanka ner på att han slete av päls runt halsen, pga att jag haft kedjestrypet på .

Eftersom en viss fröken la en kommentar på mitt förr förra blogg-inlägg, så känner jag i mitt hjärta att jag vill tillägna denna dikt till henne, så hon vet att hon fortfarande e No1 in my heart. Love you forever Erika. Det vet du ...


We all need someone
To talk to in our life,
A friend to whom we run
In times of stress or strife

A friend who's always there
Throughout the years,
A friend we know will care
And take away our fears.

A friend who's always near,
Waiting for our call,
To wipe away our tears,
And lift us when we fall.

A loving friend indeed,
On whom we can depend
To fulfill our every need -
Thank you, precious friend

Inga kommentarer: