torsdag 28 januari 2010

Voddler omdöme

Jag har nu tagit mig igenom en hel film, via tjänsten "Voddler", där man kan se ett visst utval av streamad film. Mitt omdöme blir som följer:

Sidan bestämde sig vid första försöket att strejka och stängde därför ner sig själv. När jag loggade in på nytt och fick välja fil, ur det utomordentligt stora och jättebra utbudet av film (läs ironi), fick jag först gäspa mig igenom ca 10 min reklam innan filmen startades. Under hela filmens gång, så buffrades den ungefär 6 gånger. Grädden på mosen, kom när det var ca 30 min kvar av filmen. Då avbryts filmen för att man ska lämna omdöme i stjärnor från 1-10 hur bra man tyckte att filmen var. Helt ologiskt, jag vet. Jag valde ett betyg, men Voddler valde att visa ett helt annat betyg, än det jag valt. Efter denna vända, fick jag således se klart filmen.

Med andra ord, Voddler har mycket kvar att hämta, innan jag tycker att denna tjänst är värd något att ha. Jag är oerhört lättad att detta är gratis.

Nu är det dags att kojsa för min del. Optikerbesök imorrn igen och ett bröstpass- och tricepspass följt av cykling.

Nattis

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Gratis är gott, men inte alltid det man förväntat sig.