söndag 10 januari 2010

Helgen som varit

Öl, WWE, film, go mat och trevligt sällskap, sammanfattar helgen bra. Har för ungefär en trettio minuter sedan kommit hem, efter att ha tryckt Rickards hemmagjorda pizza. Hann inte mer än in genom dörren, så kom båda mina numera fd hyresvärdar och läste av elmätaren. Något som inte blivit gjort på nio månader, så det kändes surt.

Har summerat större delen av januaris fakturor och jag har kommit fram till att jag även denna månad kommer att vara lika pank som de övriga *suckar*.

En liten glad överraskning väntade iaf, när jag kom hem och det var hopprepet som jag vann i en tävling som Suz hade i sin blogg. För övrigt en trevlig tjej och givande blogg. Så, ta ett besök eller flera där ;O).

Jag har även fått arslet ur att ta med mina Herbaprylar från Rickard, så här ska äntligen börjas på allvar igen, efter julmat och allt vad det har varit.

Imorgonbitti väntar ett andra besök hos min tandläkare för att laga ytterligare två hål. Sedan får jag hopas att jag slipper det ett tag framöver. Nu ska jag nog ta en värmande kopp te, krypa upp i soffan och därefter gosa ner mig i min stora säng.

Nattis på er alla snuttar

Inga kommentarer: