måndag 25 januari 2010

Hårdkörning gym

Fick en kommentar för en tid sedan, från en anonym bloggläsare, hur det går med min träning. Jag är tydligen en inspirationskälla, för denne person, vilket ju känns roligt =O). Ska vara ärlig och erkänna att träningen har kommit i kläm, men nu är jag i full gång igen. Dagens pass såg ut som följer (alla styrkeövningar kör jag 3 set och 10 reps med 30 sek vila mellan varje set):

Rygg:
Sittande kabelrodd: 30kg
Latsdrag med smalt grepp: 25kg
Sittande rodd i maskin: 30kg
Framåtlutad hantelrodd: 12.5kg

Kondition (cykel):
Puls: 182BPM
Kalorier: 144
Avstånd: 1 mil
Tid: 23 min, 47 sek

Kondition (promenad):
Tid: 30 min

Dagsform:
Vikt: 55.1kg
Midja: 80cm

Jag är väldigt nöjd över dagens prestation.

2 kommentarer:

Anonym sa...

YESSS! kul att du se att kommit igång!
Och ja, du är en inspirationskälla. Ta åt dig :)
Go go go!

Lindsey sa...

Anonym: Vad tränar du själv, om det är ok att fråga? Blir nyfiken när man har bloggbesökare, särskilt när dom är anonyma ;O).