söndag 24 januari 2010

Helkväll på Viktor

Jag har haft en helt toppenhelg, vilken inleddes med utsökt 12-årig whisky i form av Auchentoshan. Därefter blev det premiär på Viktor, för en "Sinnenas meny" och det jag minns var underbart gott. En av rätterna ser ni på bild. Sniglar var mycket godare, än jag hade trott. Men, det blev lite väl mycket vin hit och vin dit. Man hann knappt dricka upp det första glaset, så kom nästa vinsort in. Dock, kan jag absolut se mig själv på Viktor igen inom en inte alltför lång tidsram bort. Söndagen blev väldigt soft, pizza, grillbiff och ett par öl avnjöts på Mariehems pizzerian.

Med andra ord, så kan jag sammanfatta helgen: HELT F*CKING GREAT ! ! ! Och jag tackar mitt underbara sällskap, Rickard.

2 kommentarer:

Önblad sa...

Mmmmmm "Sinnenas meny".. det lät gott. Tyvärr får jag ju inte drick vin nu då men jag kanske hade kunnat blivit bjuden på olika sorters saft istället :-P
Kramiz!

r1ll0.blogspot.com sa...

Det du minns ja... hehehe... tack själv, som sagt, vi gör om´et snart!