måndag 18 januari 2010

Ännu en lista

Har förbaskat lite att göra, så snor denna från Erika.

Namn: Linda Marie Lundin
Piercingar: I tungan och i naveln
Tatueringar: Japp, stjärntecknet över vänster nyckelben/bröst
Längd: 150 cm på pricken, men jag skulle göra vad som helst för att lägga på en 10-15 cm till
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Svart
Fräknar: Nop

Kär? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Trivs jättebra i Umeå, men drömmen om en egen stor lgh eller villa lever kvar
Tycker du att du är attraktiv? Söt
Dricker du? Ja, öl, vin, whisky och del annat alkoholhaltigt
Röker du? Ytterst sällan
Vilket schampo använder du? Sunsilk och Herbal Essences
Vilken parfym använder du?

  • Escada - Magnetism
  • Carl Lagerfeldt - Sun, moon, stars
  • Tommy Hilfiger - Tommy Girl
  • Hugo Boss - Deep Red
  • Dolce Gabbana - Light Blue
  • Naomi Campbell - Cat Delixe at night
Vad är du rädd för? Att dö
Gillar du att tvätta? Vilken fråga, gilla och gilla, mja, men jag överlever
Gillar du berg- och dalbanor? Nej, jag är höjdrädd och åksjuk, så ingen bra kombination med berg- och dalbanor

Senaste…
Filmen du hyrde? Hmm, jadu, det var en bra fråga, måste ha varit då Erika var här och vi såg någon skräckis, men minns fan inte namnet på filmen
Filmen du köpte? Hmm, sist jag köpte film, var nog när jag köpte "24 - säsong 6"
Låten du hörde: Har Rix FM i bakgrunden och där spelar dom "Agnes - I need you now", huuuga, måste genast byta radiostation
Låten du laddade ner? Laddar inte ner, men tog hem via Spotify "Breaking Benjamin - Diaries of Jane"
Personen du ringde? Carro, pratade med henne för typ en timma sen
Personen som ringde dig? Carro, för hon ringde upp mig
TV-program du såg? F-word med "Ramsay"
Person du tänkte på? Rickard

Favorit…
Låt: Ingen direkt favorit, men jag gillar "Bon Jovi - All About Loving You"
Sak att göra: Spela ps3, soffmys till wwe, sova
Sport: Styrketräning
Dryck: Trocadero
Kläder: Har inga direkta favoriter, men mina hoodisar gillar jag
Film: Finns så många bra, men jag har ju alltid haft "Braveheart" som en favorit

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja, massor med gånger
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Nope
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit: Oj, det var svårt (räknar). Minns inte exakt, men nog är det fler än fem stycken iaf
Hjärtan brustet på grund av dig? Två som jag vet om iaf
Tjejer du kysst? Fem som jag minns
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hmm, ett gäng, mest via Facebook
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning du

Senaste…
Boken du läste? Jack Uppskäraren - Kriminalfall och legend
Personen du fick e-mail av? En kille, som jag helst vill hänga upp och ner
Personen du fick brev av? Får aldrig brev
Personen du fick sms av? Rickard
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Annandagjul
Saken du köpte? "Army of Two" till PS3

Vad har du gjort idag? Sett wwe, åkt buss ner på stan, köpt mjölk, sett på tv och ätit en smörgås

Brukar du svära mycket? Ja, tyvärr alldeles för mycket
När stiger du upp på morgonen? Olika, men runt 9-10
Vad har du på dig? Svarta strumpbyxor, svart kjol, gråa benvärmare, brun/svar randigt linne
Vad ska du göra ikväll? Slappa framför tv:n och datorn
Vad är du allergisk mot? Är inte allergisk, men lite känslig mot damm
Använder du hårspray? Ja, ibland
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? Pest eller kolera, ingen
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Ganska så
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Dansar sällan, men beror på humör och tillfälle, om det händer
Stockholm är… ? En stad, jag bott i två omgångar
Göteborg är… ? En stad alla pratar om, men som jag aldrig varit till själv
Kan du sjunga? Hyffsat iaf
Spaghetti eller makaroner? Det änna olika, men penne är gott
Land du vill besöka? Varsomhelst, skulle passa mig nu, men Australien är och förbli mitt drömresemål

Inga kommentarer: