torsdag 14 januari 2010

3 månadersdagen

Tacktal:

Jag vill tacka för den underbara tid, som jag haft sedan den 14:e oktober 2009. Jag tjuvstartade några dagar innan med dunder och brak och lyxade till med citadon och tradoland.

Resan därefter har gått i guldfärgens tecken, även kallat Kung och Casa de Ricardo. Det har varit en underbar resa och jag ser fram emot tre ytterligare månader. Minst lika händelserika och fyllda av jobbansökningar.

Ett extra stort tack till Arbetsförnedringen, som gjort sitt yttersta, för att INTE stå vid min sida, inte hjälpa mig att hitta in i arbetarträsket. Vad vore världen utan Er (not: en befrielse)

Nu ska jag ta mig till närmaste gröngula skylt och investera i, det som ikväll kommer ligga grund för mitt firande av 3 månadersdagen. En dag jag sent kommer att glömma (not. sent innebär, jag har glömt det efter 2a ölen)

GRATTIS till mig