fredag 22 januari 2010

Plattång säljes

Ska göra mig av med min plattång, så finns det intresse att köpa den, så kommentera här.

Info:

  • Babyliss Wet N' Dry 2170E
  • Extra tunna keramiska plattor, för att kunna komma närmare rötterna
  • Kan användas både i torrt och blött hår
  • Auto-offfunktion, vilket gör att den stänger av sig själv efter 30 min
  • Speedknapp, eller turboboost som det heter, gör att temperaturen ökar med 20 grader
  • Den blir varm direkt
Sparsamt använt, men den har några år på nacken. Dock i pedantskött skick. Vet ej vad nypris är, då det var en present. Men, jag har kollat runt lite på priser på nätet och det billigaste jag hittar är 439:- inklusive frakt. Jag säljer den därför för
200:- vid avhämtning
och
250:- om den skall skickas

Levereras i originalkartong och med tillhörande bruksanvisningar

Hör av Er

1 kommentar:

Erika sa...

Jag skulle behöva en ny plattis, min är från stenåldern.

Och det ger mig ju ett skäl till att fara till umeå ;)