måndag 11 januari 2010

Underbara grannar

Fantastiskt vilka "underbara" grannar jag har, som bor ovanpå mig. Ja, det är samma, förbannade, jävla brud, som förut. Bra precis prick 06:28 så klev denna skapelse tydligen upp och vred igång musiken på hög volym. Sedan klampade hon runt med sin morgonrutin = hemmaaerobics (kan fan inte komma på annars vad hon gör). Jag som skulle kliva upp runt 08:30, var INTE nöjd, därefter kunde jag inte somna om *suckar*.

Så, nu sitter jag här, aptrött och irriterad, vilket kanske inte är det optimala innan tandläkarbesöket, men då kanske jag inte känner av borren. För övrigt så ska jag nog börja stänga av mobilen helt på nätterna och inte enbart ha på ljudlöst. Har en tendens att vakna även till vibratorljudet. Och två personer hade ju tydligen ovettet att sms:a mig tidigt imorse.

Så, till grannbruden och er som sms:ar. Bara för att Ni är uppe ubertidigt, betyder det inte alla resterande omgivning är det också. Så, ta hänsyn, tack ! ! !

Ta Herbapiller, shake, borsta tänderna och sen dra till tandläkaren.

Inga kommentarer: